Financieren

Kopieermachine of printer leasen
Operational Lease, Financial Lease, Occasion Lease of huren zijn veruit de bekendste leasevormen. Met leasen hebt u gemak en zekerheid en gebruikt u voor een vast bedrag per maand een machine zonder enige zorgen. Alle kosten zijn namelijk bij uw maandbedrag inbegrepen. Bovendien is een machine leasen in veel gevallen goedkoper dan kopen, doordat u van de schaalvoordelen van Kantoor Partner profiteert.

De voor- en nadelen van leasen

+ Gemak
+ Zekerheid
+ Vast bedrag per maand
+ U hoeft het aankoopbedrag niet zelf te financieren
+ Geen restwaarderisico

– Contract wordt voor langere termijn aangegaan

Heb je interesse in het leasen van een nieuwe of ex- lease machine? Wij helpen je graag met de juiste keuze voor jouw bedrijf

Kopieermachine of printer kopen
Als ondernemer kunt u zakelijk een kopieermachine of printer kopen . Een goed idee als u bijvoorbeeld voldoende vermogen hebt om de machine in één keer te betalen. Daarnaast houdt u met koop alles zelf in de hand. U bepaalt bijvoorbeeld zelf hoe lang u met uw kopieermachine blijft doen en over hoeveel jaar u de afschrijving verspreidt.

Het kopen van een kopieermachine heeft enkele voor- en nadelen:

+ Geen langlopend leasecontract
+ Mogelijk recht op investeringsaftrek
+ Flexibel over de duur van het gebruik.

– Machine’s staat op de eigen balans (nadelig voor solvabiliteit)
– Aanschafkosten verminderen uw investeringsruimte
– Zelf verantwoordelijk voor de aankoop

Heb je interesse in het kopen van een nieuwe of ex- lease machine? Wij helpen je graag met de juiste keuze voor jouw bedrijf

De juiste afspraak maken

Wilt u ook de juiste machine op de juiste plek? Een persoonlijk advies over welke hard- en softwarematige oplossingen perfect bij uw organisatie passen? Vraag dan een offerte aan of bel voor een gratis kennismakingsgesprek.

Facebook
Twitter
LinkedIn